073 822 0013      +31 6 424 729 54     info@phonerepairs.nl      Ploossche Hof 13 5233 HA Den Bosch ('s-Hertogenbosch)

Logo PhonerepairsBinnen 30 minuten klaar terwijl u meekijkt | Uitsluitend originele onderdelen | 12 maanden garantie | Gratis parkeren | Ook 's avonds geopend

Phone Repairs gebruikt uitsluitend originele onderdelen

Bij ons is er maar één kwaliteit en dat is origineel. Uw toestel blijft dus na reparatie bij ons volledig origineel! Wij gebruiken uitsluitend originele onderdelen voor alle reparaties die we uitvoeren.

Kwaliteit vinden wij uiterst belangrijk. Wij staan voor ons ambacht en gaan altijd voor de perfectie en daarom kiezen wij voor het aanbieden van reparaties met uitsluitend originele onderdelen.

Waarom wij uitsluitend originele onderdelen gebruiken?

Het antwoord is eigenlijk heel simpel, u heeft een kostbaar toestel gekocht en deze dient volledig origineel te blijven. Zodat u dezelfde ervaring had als voor de reparatie. Zo denken wij erover!

Wij krijgen regelmatig de vraag hoe wij aan onze originele schermen en onderdelen komen. Daar maken wij geen enkel geheim van, voor alle merken kunnen wij direct bij de fabrikant de originele schermen en andere originele onderdelen bestellen. En mocht dit niet mogelijk zij, dan demonteren we zelf, nieuwe toestellen. Om je toch te kunnen helpen, met jouw probleem!

iPhone schermen en onderdelen zijn een geval apart

Voor alle Apple reparaties gebruiken wij  ‘demontage’ schermen en onderdelen. Wij kopen deze schermen en onderdelen in bij demontage bedrijven, of wij demonteren zelf nieuwe iPhone’s voor de onderdelen. Zo komen wij aan de volledig originele Apple schermen en onderdelen. De prijzen zijn helaas hoger dan de namaak schermen en onderdelen, maar volledig origineel.

Daarom kan Apple ‘ontkennen’ dat niemand buiten Apple zelf aan originele schermen c.q. onderdelen kan komen. Maar een professionele iPhone reparatie specialist relatief simpel een nieuwe iPhone uit elkaar halen en de originele onderdelen eruit halen en verkopen.

Apple serialized onderdelen

Het vervangen van iPhone schermen vanaf de iPhone 11 wordt een stuk lastiger gemaakt door Apple. Na vervangen van het scherm door een onafhankelijk reparateur (dus niet de Apple Store Amsterdam, Haarlem of Den Haag) kan het zijn dat u een melding krijgt waarin het toestel aangeeft niet te kunnen verifiëren of het vervangen scherm wel een origineel scherm is. Deze melding is geen belemmering voor het functioneren van het toestel. Het is een enkel indicatie dat het scherm niet is vervangen in een Apple Store, in Nederland zitten deze Apple Store’s alleen in Amsterdam, Haarlem en Den Haag.

Wat is er nu precies aan de hand?

Apple is al sinds zijn bestaan bezig om reparatie door andere partijen dan Apple zelf te ontmoedigen. Dit heeft in het verleden al enkele rechtszaken tegen Apple opgeleverd die gewonnen zijn door de reparerende derde partij. Zo hebben ze in 2017 een iTunes foutmelding genaamd ‘’error 53’’ ongedaan moeten maken. Deze error werd gegeven na het vervangen van de homeknop. Na de eerste de beste update werd het toestel volledig onbruikbaar en dat enkel en alleen omdat de homebutton vervangen was. De rechter in de Verenigde Staten (USA) heeft Apple verboden deze foutmelding te blijven gebruiken.

Meldingen op het toestel

Vanaf de iPhone Xr is het vervangen van de accu al tegen de lamp gehouden, er kwam ineens een melding op het toestel waarin het toestel aangaf niet te kunnen verifiëren of het een originele accu betrof na vervanging van de accu. Bij tests door ons en collega’s in het buitenland blijkt dat zelfs als je twee splinternieuwe iPhones uit elkaar haalt en de accu van de een in de ander zet deze melding bij beide toestellen zichtbaar was, dit dus ondanks dat het twee originele accu’s betrof.

Met de schermen is dat vanaf de iPhone 11 ook het geval. En vanaf de iPhone 12 ook bij het vervangen van de achter camera’s. De melding van het niet kunnen verifiëren van het onderdeel is zichtbaar in het menu. Dit vormt echter geen enkel probleem in de werking ervan, en zegt ook niks over het niet origineel zijn van het onderdeel maar enkel het onderdeel niet te verifiëren is in de systemen van Apple.

Apple gaat dus stapje voor stapje steeds verder in het serializen van iPhone onderdelen, Dit is een slechte zaak voor u als klant en voor het milieu. Apple repareert namelijk maar twee dingen het scherm en de accu, heeft u iPhone een ander defect dan vervangen zij het gehele toestel. Waar u ook nog eens honderden euro’s voor mag betalen, en uw oude toestel aan Apple moet afstaan. Wij repareren alles van schermen, accu’s, camera’s, camera lens, achterkanten, behuizingen, knoppen, oplaadpoort, moederborden, waterschade, enz, enz,. Wat natuurlijk veel beter is voor uw portemonnee en het milieu.

Scherm melding

 

Accu melding

The Right to repair

In Europa zijn wij als gezamenlijke onafhankelijke reparateurs een lobby begonnen om praktijken zoals hierboven ook in de EU aan banden te laten leggen / te verbieden. Immers is het niet milieu vriendelijk en totaal onnodig, om bij bijv. een gebroken cameralens, achterkant, defect knopje enz. enz. het gehele toestel te vervangen.

Uitsluitend originele onderdelen
Test machine die laat zien dat de accu origineel is – Quality Control

Let op, wij laten aan de binnenkant (op het vervangen onderdeel) van uw telefoon een kenmerk achter zodat wij kunnen zien dat het toestel door ons is gerepareerd (om fraude te voorkomen, dat is helaas noodzakelijk). Indien het toestel terug moet naar de fabrikant, moet u eerst bij ons langs komen, zodat wij dit kenmerk kunnen verwijderen.

Originele onderdelen

Officiële factuur op naam voor uw verzekering of bedrijf

Bij ons krijgt u ten alle tijden een factuur op naam met BTW specificatie. Wij staan achter onze diensten en geven daar dan ook 12 maanden garantie op. Onze monteurs zijn volledig opgeleid. Na een reparatie bij ons, behoud u gewoon uw fabrieksgarantie.

Professionele smartphone en tablet reparatie

Wij nemen altijd adequate maatregelen tegen Electro Static Discharge (ESD)Uw toestel wordt met de grootst mogelijke zorg en kwaliteit gerepareerd. Wij gebruiken professioneel gereedschap van o.a. Amscope, JBCWiha, Hakko, Baku, Quick, Fluke.

12 maanden garantie 

Wij zijn uniek met onze garantie termijn van 12 maanden garantie. Reparaties dienen goed te worden uitgevoerd en moeten duurzaam zijn. Wij gebruiken daarom uitsluitend originele onderdelen en geven u zelfs 12 maanden garantie op de reparatie en de vervangen onderdelen.

Snelle reparatie

Tijdens de reparatie kunt u onder het genot van een lekker kopje vers gemalen bonen koffie, frisdrank, water of thee meekijken hoe uw toestel gerepareerd wordt. De reparatie duurt niet langer dan 30 minuten. Wij werken op afspraak om u te garanderen dat we alle tijd en aandacht voor u en uw reparatie hebben. Door onze werkwijze heeft u nooit te maken met wachttijden. U komt binnen en we repareren uw toestel direct.

Professionele smartphone en tablet reparatie

Wij nemen altijd professionele voorzorgsmaatregelen voordat wij een reparatie uitvoeren, waaronder maatregelen tegen Electro Static Discharge (ESD)Uw toestel wordt met de grootst mogelijke zorg en kwaliteit gerepareerd. Wij zorgen er dan ook altijd voor dat al uw gegevens/data op u toestel blijven staan.

U kunt uw toestel niet missen, geen uur. Die wetenschap vormt het uitgangspunt van onze dienst: snel, klaar terwijl u wacht en vanuit een transparante en eerlijke bedrijfsvoering. U ziet wat we doen, en dat tegen zeer scherpe tarieven. Uw toestel is waardevol en bevat privacygevoelige informatie, waarmee wij zeer zorgvuldig en discreet omgaan.

 Betaling

Graag betalen met uw pinpas, maar contant kan natuurlijk ook.

Snelheid is bij waterschade zeer belangrijk

Uw toestel moet binnen 72 uur na het contact met water en/of vocht bij ons binnen zijn, zodat we het toestel chemisch kunnen reinigen om corrosie en kalkafzetting aan het PCB (moederbord) te beperken. Geen enkel toestel is waterdicht, enkel spatwaterdicht. Ook toestellen met een IP-certificering zijn niet waterdicht. Daarom sluit ook elke fabrikant garantie uit bij waterschade, welke IP-certificering hun toestel ook heeft.

Droog u toestel (uitwendig) met een handdoek af. Droog het toestel NOOIT met een föhn, in een oven, in de zon, op de verwarming, enz. Leg het toestel ook NIET in rijst, dit is een mythe.

De kosten voor de waterschade behandeling bedragen €40,- euro incl. montage en BTW. Ongeacht of het toestel wel of niet te redden is. Deze kosten zijn voor de arbeidstijd, kennis, apparatuur en chemische middelen. Reparatie duur is 2 a 3 werkdagen. Lees hier verder over waterschade reparatie

Bel ons onmiddellijk als u toestel nat is geworden: 073 822 0013

Hoe langer u wacht met u toestel naar ons te brengen, hoe kleiner de kans op succes.

  • Binnen 1 tot 6 uur 90%
  • Na 6 tot 12 uur 80%
  • Na 12 uur tot 72 uur 40%
  • Langer dan 72 uur <5%

Voorraad smartphone en tablet reparatie

Voor alle toestellen op onze website heeft Phone Repairs 95% van de onderdelen op voorraad. Hierdoor kunnen wij u altijd snel helpen. Mocht er onverhoopt een onderdeel niet op voorraad zijn, dan is deze doorgaans binnen twee werkdagen binnen. Soms wat langer als we de onderdelen speciaal voor u nog moeten importeren. Wij kunnen u dus altijd snel helpen.

Bij Phone Repairs kunt u terecht voor professionele, snelle en voordelige reparatie van uw iPhoneiPadSamsung, Huawei, NokiaHonor, Google PixelOnePlus, LG, Xiaomi, Poco by XiaomiNexus,  SonyMeizu, Moto, Microsoft Lumia, Nokia LumiaOPPO, Wiko, Motorola, Lenovo, Elephone, UmiDigi, Essential Phone, Vivo, en Asus.

Call Now

Start chat
1
WhatsApp met Phone Repairs
Klik op de verzendknop om een WhatsApp gesprek te starten met Phone Repairs. Wij zijn 7 dagen per week van 10-20.30 uur bereikbaar.